lørdag 20. mars 2010

Gjesteblogger: TYSON

Hei alle sammen!
Mitt navn er Woodshine`s Titan, men til daglig kalles jeg bare for Tyson. Jeg er en vaskekte Tervueren, på 9 år. Jeg er skikkelig pen, og burde være guds gave til tispene!
Denne helgen er jeg altså på besøk hos Prada & Punky, mens min matmor er på massasjekurs med min lillesøster Zuki, som er en Mallinois.

Jeg koser meg her hos Prada og Punky. Prada er veldig grei, og vi ligger i sofaen og er voksne sammen, mens det der Punketrollet herjer villt på gulvet.
Herjing er for så vidt greit altså, men hun trenger ikke herje AKKURAT der jeg vil ligge. Unger nå til dags altså! Herjer hun for nærme, så bare brumler jeg litt, så flytter hun seg heldigvis.

Jeg håper resten av helgen blir like fin som det første døgnet. Da blir dette en fin ferie :)



Ingen kommentarer: