mandag 15. mars 2010

PUNKY: Oppdateringer

Hei alle!
Jeg har nå bodd her med familien i nesten 1 måned, og jeg stortrives! Jeg og storesøster Prada kommer godt overens, og har det kjempegøy sammen.
Menneskene mine er kjempekjekke, og tar meg med på mye rart. I går gikk jeg f.eks tur med Mamma, helt bort til hovedveien! Mamma sa at jeg var kjempeflink!

Jeg og storesøster-Prada leker og herjer.






Jeg har vært hos veterinæren og fått vaksinen min, og det var egentlig ikke så gøy. Sprøyten var ikke så veldig vond, men jeg kom med en liten pip akkurat da jeg var ferdig. Heldigvis er det 1 år til neste gang. Jeg veier 2,4 kilo, for det sto påvekten hos veterinæren.

Utenfor og skal tisse før vi går inn.

Her på Karmsund Dyrehospital "bor" veterinæren min.

Ellers så har jeg og Prada vært med i stallen endel, og der er det alltid masse kjekke folk som sier at jeg er såååå søt! Hestene har jeg stor respekt for, og Mamma sier at jeg må være forsiktig så de ikke tråkker på meg. (Hah... Da skulle jeg jaggu satt valpetennene mine i halen på dem!)

Sånn ser storesøster-Prada ut etter å ha vært i stallen. Haha...

Og her en dag kom plutselig Anja og Propellen innom. HURRA! Da har vi det alltid knallgøy! Det er så gøy å leke med han, for vi har jo kjent hverandre helt fra vi ble født. Jeg er sjefen, og bestemmer, og Propellen elsker å terge meg. Hihi....

Ute i snøen, men det var faktisk mildt og fint.

Propellen på jakt etter noe.

Fly high!

BØØØØ!

Ute og leker.

Propellen sitter stille... for EN GANGS SKYLD!

Etterpå var det sovetid... Uten tvil!

2 kommentarer:

Karina sa...

Herlighet hu så herlige Punky e!! :D

- Karina Vikse

Ann Kristin sa...

Så herlige bilder!