mandag 1. mars 2010

PUNKY: Besøk av Propellen

Hei!
Nå har vi det gøy hjemme! Jeg har besøk av Propellen, og han skal være her til Onsdag, for mammaen hans er på kurs eller noe på Hamar. Vi har det kjempegøy sammen, og dessuten hadde han med seg en helt super seng da han kom! Jeg bare SÅ digget den sengen, så den har jeg okkupert!

I dag har vi vært endel ute, for solen skinte, og det var nesten ikke kaldt i det hele tatt. Vi tuslet rundt og lekte utenfor huset. Masse kjekke lukter som vi kunne sniffe på der. Jeg vil ha sol hver dag jeg!

Propellen ute og leker.

Prada lekte litt med oss, men syntes for det meste at hun var for voksen til sånt tull.

Meg og Propellen

Vi koser oss sammen!

Huh? Hvor ble det av den dah!?

Meg, ute OG har det gøy faktisk!

El Propellus

El Punkis

MIIIIN!

Etterpå sovnet Prada på sofaen.

Jeg stjal senga til Propellen, og håpet at han skulle legge merke til det.

Men han hadde sovnet på saueskinnet foran varmen.

Når vi ikke skulle slåss om sengen, så var det ikke gøy lenger, så jeg la meg foran varmen jeg også. Hi, hi, hi...

2 kommentarer:

Siwi sa...

Så gøy å lese bloggen :)

Ann Kristin sa...

Så herlig å se Punky kose seg ute også hihi Tenker ho koser seg med propellbesøk :)