fredag 19. mars 2010

PUNKY: Norsk design

Hei!
Her er jeg igjen! Nå har jeg vært på besøk hos Mormor, som etterhvert er blitt veldig gira på å strikke. Hun ringte plutselig til Mamma, ut av det blå, og sa at hun hadde strikket en ny genser til meg. Denne gangen var det ene Fana-genser, så jeg holder meg fortsatt til det norske designet.
Jeg kledde den veldig bra, om jeg så selv må si det, eller hva synes dere?

Min spiltter nye Fana-genser!

Jeg øver på å posere.

Jeg vil IKKE mer!!!

Kan jeg gå nå?

3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Alle nakenhunder burde hatt en slik mormor altså :) Så utrolig fin!!

Mien sa...

Fine valpen!

Ann Kristin: Takk! Hilsen mormor. :)

Lovise Johanne Pedersen sa...

ååå du må spørre mormor om hun har oppskrift på denne flotte genseren ;) prøve å strikke slike til mine 4 små :)