tirsdag 16. mars 2010

PRADA: Jeg er 3 år!

Sist søndag (14 Mars) hadde jeg bursdag, og da ble jeg hele 3 år! Tiden har virkelig flydd avgårde, og jeg har masse fine minner fra mine første 3 år.

Her er jeg temmelig nyfødt.

Jeg og min bror Billy Bandit koser oss sammen.
Her er jeg klar til å reise fra hundemammaen min,
og hjem til Sveio sammen med Mamma og Pappa.
ca 8-9 uker gammel.

Hjemme fant jeg verdens beste venninne i Caress.
Alltid husket, alltid savnet. Hvil i fred vennen.

Jeg fikk være med til Haugesund sentrum for å sosialiseres. Det gikk kjempefint!

Jeg var veldig søt som liten også :)

Jeg inntok raskt rollen som husets prinsesse!

NÅ er jeg veldig lei av snø, men første gang jeg opplevde snø glemmer jeg ALDRI!
Jeg var helt i hundre, og fløy rundt i hagen!

Jeg vokste meg stor og vakker, og den 13 September 2009 ble jeg Norsk utstillingschampion!

Som vanlig hadde jeg klart å grise meg til i stallen før vi skulle i selskapet mitt. Hihi...
Så Mamma måtte spyle beina mine.

Etterpå så det mye bedre ut!

Til bords

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

For en utrolig herlig bildeserie :D Kjempegøy å se! Og tenk at gullprinsessa er blitt 3 år da! Weeeeeeeeeeeeee :))