tirsdag 16. mars 2010

PUNKY: Moteblogg

Det finnes et ordtak som heter: Alt kler den smukke.
Det har jeg tenkt litt på, og fant ut at det finnes nok litt forskjellige meninger om det, men JEG kler i allefall mine klær!

Her er jeg naturlig, uten noen form for klær:

Her kan jeg presentere verdens beste Onepiece, i rosa, designet av Livis.
Et must for alle nakenhunder i kulden.
En skikkelig god, kosedress!

Og siden jeg støtter norske designere, så MÅTTE jeg jo bare skaffe meg et supernorsk antrekk. Nest etter bunad, så må vel Mariusgenser være det norskeste som finnes!
Her er jeg i MIN mariusgenser, designet av verdens beste Mormor!


Like flott om man går på to, eller fire som dere kan se.

5 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Som ho har vokst da! Og begynt å få farge også, har dere vært ute i sola? Ble faktisk skikkelig misunnelig på den mariusgenseren! Den er bare helt utrolig stiiilig!

Anja sa...

Vi prøver å være litt ute npår det er mildt. Hehe... Hun er jo ikke akkurat glad i kulde. ;)
Mariusgenseren er bare fantastisk stilig!!!

Mailén sa...

Herlighet korr steike kul mariusgenseren er ;) Er det mulig å få kjøpe eller få oppskrift? Fia er jo kortklipt nå og må ha noe å varme seg på ;)

9cko sa...

ÅÅÅÅh Rex er Max misunnelig på den mariusgenseren, så fin da:)

Anonym sa...

Oppskrift på den fantastiske mariusgenseren? :)