tirsdag 9. februar 2010

Vintertur rundt golfbanen.

Hei igjen folkens!
I formiddag var vi ute på vintertur rundt golfbanen her i Sveio. Det var jeg og Mamma, og så var det Anja med Foxy og Bølle-Paul.
Det var sol, blå himmel og snøen lå gnistrende klar over hele golfbanen. Vanligvis pleier det jo være gråvær, eller vind, men i dag var det bare nydelig!
Skikkelig drømmevinter!

Vi måtte gå i bånd deler av turen, for det var naturlig nok endel folk ute og gikk på ski. Jeg har aldri sett ski før, men Mamma sa at det finnes folk som synes ski er heeelt naturlig. Folk er rare!
Der det var god oversikt fikk vi løpe løs! Og tjo hei som vi løp og lekte!!!
Vi kooooste oss virkelig. Jeg hadde det så gøy at inni mellom glemte jeg nesten at jeg ikke er så "fan" av Bølle-Paul fordi vi hadde det så gøy!!!

Mamma hadde selvsagt kamera med seg, og knipset litt bilder. Først noen stemningsbilder fra golfbanen:

Høyfjellet, avdeling Sveio... Ca 200 meter over havet. *Fnis*



Det var "litt" snø langs veien. Heldigvis var stien brøytet.

Og så såg vi noen spor... Men de gikk OPPOVER!?

Anja, Foxy, og Bølle-Paul.

Guri malla så spennende det var å grave i snøen! *sniff....snuuuuse*

Bølle-Paul

Bølle-Paul på jakt etter den beste tisseplassen.

I farta.... Yiiihaaaaaaaaa!

Det var ikke alltid like lett å løpe fra Bølle-Paul i alt denne snøen...

...Men jeg klarte meg bra!

Bølle-Paul og Foxy


Da vi kom til en nesten nedsnødd benk, skulle Anja absolutt ha Bølle-Paul og Foxy til å sitte på den. Bølle-Paul bykset oppå benken, men Foxy var ikke like begeistret...

... men hun lot seg overtale. Under tvil. Og da hun satt seg holdt Bølle-Paul på å bykse ned igjen...

Kanskje ikke så rart.......... Siden JEG sto bak ryggen til Anja for å rekke tunge til han. Hahahaha!

Åhhhh... En snøball! Kan vi få? KAN VI FÅÅÅÅ? Kan vi? Kan vi? Pliiiiis!!!

Bølle-Paul bykset etter den for å ta den!

Og det gjorde Foxy også.
(Jeg ville også egentlig ha den snøballen, men aldri i livet om jeg gadd løpe ETTER den!)

Da vi skulle ned en liiiiten bakke, sånn ca en meter lang, så sa det SVUUSJ.... Og der lå Anja i snøen! Hihihi.

Vi firbeinte kom selvsagt løøøpende for å sjekke at alt gikk bra, og for å hjelpe henne opp igjen!

Her ser dere til og med bevis på at vi virkelig prøvde vårt beste!

Men hun INSISTERTE på å klare selv. Noe SÅ utakknemlig dah!

Anja prøvde å ta fine bilder av Bølle-Paul.

Og Bølle-Paul bare MÅ gjøre seg til foran kamera.

Man blir visst sliten av å være "klassens klovn". Hehe.

Anja, Foxy, og Bølle-Paul på marken.

Bølla i fullt firsprang!

Foxy var nesten mer hvit, enn svart etter turen. Hihi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig tur dere har hatt! Jeg vil også være med på slike turer!! *furte litt* :) Gleder meg til vi kan se Punky og den ennå navnløse også være med på de herlige turene deres :) Men enn så lenge så har de nok med å løpe maraton rundt i huset her og finne på pøbelstreker :)
klam fra Annki

Ida Lorentzen sa...

Kjempefin blogg :) Masse flotte bilder, og for en fantastisk nyydelig puff du har der, aldeles vakker :D