torsdag 25. februar 2010

PUNKY: Jeg trives!

Hei igjen!
Nå har det gått et par dager, og jeg begynner å bli riktig så husvarm her. Mamma og Pappa er kjempekjekke, og jeg får ligge i sengen deres hver eneste natt. Siden jeg hater å fryse, så ligger jeg under dyna til Mamma, og der har jeg det godt og varmt. Jeg sover lenge, men våkner tidlig på morningen, og da har Mamma bestemt at vi skal tisse.

Jeg synes ikke det er gøy å tisse ute, for det er jo så kaldt! Men tisse MÅ man, enten man vil eller ei, og jeg har funnet ut noe lurt, kan dere tro! For hver gang jeg tisser ute, så åpner Mamma døren igjen, slik at jeg kan løpe inn i varmen. Så jeg prøver å tisse kjempefort!

Se så flink jeg er å tisse ute i kulden!

Går det an å klatre her mon tro?

Nei usj... Det var litt kaldt!

Jeg går heller inn i varmen igjen!

Ahhhh.... HERLIG!!!

Prada er storesøsteren min. Hun er skikkelig kul, tøff, og jålete! Og litt skummel av og til. Vi har begynt å leke sammen, og det går greit, men av og til sier hun BØØØ til meg, og da er hun litt skummel altså!

Pappa er masse på jobb, men når han kommer hjem blir alle kjempeglade! Da får jeg se på tv med han, og det er så koselilg! Vi ser masse på "2 1/2 Man" for det synes Pappa at er så gøy. Jeg synes skjegg er gøyere, og dessuten er det ypperlig å bruke som tanntråd. Smart, eller?

Nam, nam... Skjegg!

Viktig å bruke tanntråd!

I forgårs var vi på besøk hos Anja, det er hun som har "broren" min, Kjell-Propell. Det var veldig gøy å se han igjen, og det var ingen tvil om at han hadde glidd rett inn i Bølle-familien sin. Hi,hi,hi...

Kjell-Propell i bølle modus

Ute skulle vi liksom leke tenkte mammaene våre. Det tenkte IKKE jeg!

Det er så KALDTTTT på beina mine!!!

Best å ikke ha beina på bakken når det er så kaldt.
Jeg har mye spennende i vente. På lørdag kommer menneske-søsteren min hjem. Hun heter Mari-Lene og er på vinterferie nå.
Og snart skal Kjell-Propell komme på besøk til oss noen dager, for Mammaen hans skal på kurs eller noe, så da skal han bo hos oss. Det blir morro!
Og Mamma har sagt at jeg skal få møte hester, og at det er kjempestore!
Så følg med videre folkens!

Ha det bra så lenge!
PUNKY!

2 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hahaha, som enkelte andre nakenhunder har ho skjønt at det lønner seg å tisse fort så ho får gå inn igjen? Det gjør de her også, spesielt Foxy :) Er best jeg ikke viser Foxy den liggeplassen Punky har foran varmlufta altså, da blir ho nok misunnelig!

Ellbell sa...

Så herlige bilder!