torsdag 25. februar 2010

PRADA: Snille meg!

Jeg har begynt å innfinne meg med at Lillesøster er kommet for å bli. I starten tenkte jeg at jeg ikke ville ha noe med henne å gjøre, så jeg hoppet opp i sofaen, og videre over i vinduskarmen min, der jeg pleier å ligge. Der kunne jeg ligge og se ned på det der Punketrollet uten at hun plaget meg. HAH!

Jeg hadde det ganske greit der oppe i vinduskarmen min, helt til Punky begynte å leke på gulvet. Med MINE leker!!!
Jeg spratt ned på gulvet, og begynte å plukke opp mine leker, og legge de på MITT teppe. Men tror dere ikke den vesle skittungen gikk på MITT teppe, og hentet MINE leker igjen dah!

Så jeg prøvde å passe på lekene mine, men hun stjal dem hele tiden. Til slutt begynte jeg å le, for hun er litt redd meg også innerst inne. Mamma sier at Lillesøster ser opp til meg, og har lyst å være venner. Jeg ble litt smigret da... Så jeg fant ut at jeg skulle være litt snill.

...Så jeg inviterte til lek...

...og lot Punky TRO at hun hadde overtaket på meg...

...men det var LITT skummelt syntes hun...

...men til slutt tok hun mot til seg og ble med...

...så da gadd jeg ikke mer, så jeg slapp leketøyet fra meg.

Punky sa at hun skulle ta MIN leke... Få se om du TØR, svarte jeg...


Hååhhh... Den skittungen tok MIN leke!!!
Jeg skal TAAAAA deg!!!

HAH! Punky ga seg, og jeg vant!

Hey!? Var det INGEN som så at jeg vant da?

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

Så herlige bilder! Er jo ikke rart Punky tror det er leken hennes da, de hadde jo helt maken her jo :) hihi