mandag 22. februar 2010

Punky: Her er jeg!

Hei!
Jeg heter Punky, og jeg har fått ny familie. Dere kjenner dem jo fra før, men jeg skal begynne å bli kjent med dem nå. Det blir både gøy, og skummelt. Tror jeg.

Et av de første bildene hjemme hos nye famililen min!
Jeg har fått godis!

Vi kom hjem hit i går kveld, etter å ha kjørt kjempemasse! Før jeg fikk komme inn, så måtte jeg tisse UTE! Enda jeg viste klart og tydelig at det var kaldt på føttene! Jaja, jeg tisset, og fikk endelig slippe inn i det nye huset mitt. Mamma og storesøster Prada hadde jeg jo selvsagt truffet, men nå fikk jeg treffe Pappa også. Han var en kul fyr!

Jeg og Pappa måtte flytte en ledning, det var visst fordi at ingen skulle gnage på den, sa han. Jeg kan ikke FATTE hvem det liksom skulle være....

Jeg har ikke truffet Mormor, men hun har strikket en genser til meg!
Snille Mormor!

Jeg var så glad over å være inne i varmen at jeg løp rundt og hadde det kjempegøy! Jeg hoppet og spratt, og gjorde meg til. Og så snuste jeg litt rundt for å finne ut hvor det var varmest å ligge. Heldigvis har det nye huset mitt endel kjekke løsninger, så jeg slipper i allefall å fryse her. (Bortsett fra hver gang Mamma får for seg at jeg skal ut og tisse.)

Pannekaker til kvelds, og jeg prøver å hinte til Pappa om at jeg også vil ha!

Jeg fikk ikke, så jeg måtte lete etter smuler dah an var ferdig.

Jippi! Jeg fant!!!

Etterpå lekte vi klatrestativ. Storesøster syntes IKKE at det var noe kult. Dumma!

Sofa, Pappa og dyne... Kan man ha det bedre?


Man blir veldig trøtt av å være pannekakestøvsuger, og leke klatrestativ, så da må man hvile litt.
Jeg hvilte litt på sofaen sammen med Pappa, men da det ble natt og vi skulle sove i sengen, lå jeg under dyna til mamma, for der var det så godt og varmt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg Tante sin Pradajente:) du har fått en ny søt liten søster å jeg enda ett lite tante barn :)Jeg har ikke fått hilse på Punky ennå !!! Men jeg gleder meg til det :) PS.. du er yndlingen min :) å det kommer du altid til å være :)

Masse kos å klem fra tante Ingvill :)

Ann Kristin sa...

Hehehe, evnen til tigging må ligge i blodet hennes altså :)