mandag 22. februar 2010

Punky: Nå er dagen over

Dagen går mot slutten, og jeg har hatt det veldig gøy i dag! I formiddag var jeg, Prada og Mamma alene hjemme, så da slappet vi av, lekte, og koste oss sammen. Vi var en tur på butikken, for Mamma måtte handle. Da var jeg i bur, og hadde den nye genseren jeg fikk av Mormor på meg. Det var godt med genser, for det var litt kaldt i bilen i starten.

Jeg elsker å ligge i soveposen min foran varmen.

Varmen kommer ut av veggen her, så jeg vil jo helst krype inni der!

På ettermiddagen kom Anja og ungene, og så kjørte vi til dyrebutikken, og der fikk både jeg og Lillebror nye halsbånd og kobbel. Til og med Bølle-Paul fikk nytt halsbånd.
Halsbåndet mitt er kjempefint, men jeg bruker det ikke så masse enda. Da vi kom hjem igjen ble de med inn til oss, og da fikk jeg og Kjell-Propell leke sammen.

Jeg og lillebroren min; Kjell-Propell.

Jeg har vært veldig flink til å tisse ute, selv om jeg synes det er superæsj at det er så kaldt! Jeg og Prada kommer stort sett godt overens, men Prada blir sur på meg bare fordi jeg vil leke klatrestativ men hun sover. Hrmf...
I dag fikk jeg sove sammen med henne i sofaen, og det var koselig. hun har så masse pels som jeg kan varme meg i.

Jeg fikk sove med Prada!

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

Kjempegøy å få følge med på Punky når hun nå har kommet til sitt nye hjem :) Tenker Prada er deilig å varme seg på i vinterkulda :)