mandag 22. februar 2010

Prada: Jeg har fått Lillesøster!

Hei folkens!
Vet dere hva? Nå har vi hentet Lillesøster! I halv fem tiden i går morges satt vi oss i bilen til Anja, og kjørte kjempelenge! På Seljord var det tissepause, og huttetu så kaldt det var der! Og så masse snø dah!!!
Vi kjørte videre, helt til vi kom til et sted som heter Bø. Der var det lufting og tissing igjen, og så var det inn i bilen igjen. Der måtte vi vente mens Mamma min og Anja gikk fra oss. MAKAN!!!

Vi ventet i en eeevighet altså, helt sant! Men til slutt så kom de tilbake til bilen. Med Lillesøster Punky. Jeg logret og logret for å vise henne at jeg likte henne kjempegodt, og at jeg var snill som et lam.
Ikke nok med at de hadde hentet Punky, men Anja hadde hentet en slags "Lillebror" også. Han skal bo hos Bølle-Paul og Foxy, og menneskene deres. Der får han det nok kjempegøy! Så han blir en slags lillebror for meg. (Enten jeg vil eller ei...)

Jeg syntes det var veldig stas med lillesøster, fantastisk gøy............. helt til Mamma la henne inn i buret, og det gikk opp for meg at DET skulle være med HJEM!!!
Milde himmel, tenkte jeg, kan nå virkelig dettte være nødvendig!? Men jeg hadde ingenting jeg skulle sagt. Mamma bare overså meg, og lot Punky (Og Lillebror) få bruke den andre "leiligheten" i buret MITT!!!
Og jeg som trodde det liksom var slik at HELE familien skulle være enige dersom man skaffet seg et dyr. Yeah right!!!

Huh? Skal de være med HJEM!??

Her er de i buret MITT!!!

Turen hjem gikk greit. Lillesøster og Lillebror forsvant ikke, de la seg bare til å sove. Jeg begynte å innse at Lillesøster var kommet for å bli. *sukk*

Anja utelåst i kulden. Hihi...

Det var laaaangt å kjøre hjem, og det var masse snø på fjellet, og ganske glatt vei enkelte steder, så vi mått kjøre rolig. Heldigvis synes jeg det er gøy å kjøre bil, så jeg koste meg i buret mitt.
Innimellom stoppet vi for å tisse og lufte oss litt.
Lillesøster har nesten ikke pels, så hun syntes det var kjempekaldt! Haha... jeg har MASSE pels såh!!!

Det var godt å komme hjem å få løpe av seg litt. Jeg hadde et tusse-kick i sofaen, og spurtet frem og tilbake. Hjem, kjære hjem!!!
Lillesøster fikk ikke komme inn før hun hadde tisset ute... i kulden! MUHAHAHA!
Mamma sier at vi kommer til å bli perlevenner, og av og til tror jeg også det, for hun er eeeegentlig litt kul dah! Jeg har sagt at hun skal få lov å bruke bloggen min, så nå er vi altså to stykker som kommer til å skrive her.

Vi har fått hver vår godis av Mamma.

Og så var det kveldsmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med ny "lillesøster" Prada....hun ser søt ut..
Hilsen Funny og Lotte