søndag 1. juni 2008

Bading, bading og atter bading

Det er så varmt! Jeg puster og peser, og drikker masse vann. Mamma er flink å skifter vann ofte, slik at det holder seg noenlunde kjølig. Gradestokken viser 28 grader i skyggen, og så varmt har jeg aldri hatt det før. Jeg ligger stort sett i skyggen og orker ikke gjøre så veldig mye.
Det eneste vi gjør for tiden er å bade. DET orker jeg. Vannet er så kaldt og deilig!

Deilig med kaldt vann!

Foxy, og Bølla-Paul tar helt av i vannet!

Paul nyter å bli nedkjølt.

Jeg kan stå slik og kikke utover vannet lenge!

Mari-Lene og Nora bader også.

Herlig å kjenne det kalde vannet!

Mamma grøsser når hun ser pelsen min, men pyttsann!

Ingen tvil om at jeg har kost meg, både til vanns og til lands.

Ikke mye som minner om utstillingshund her nei... Men Mamma sier at jeg er først og fremst HUND!

Selvsagt er det deilig med sol, men det er veldig vakkert når den går ned også.

1 kommentar:

Anonym sa...

Enda en dag med bading..... du blir skikkelig badenymfe du...pass på så det ikke vokser ut endeføtter og fjær på deg nå... hihihi!

I går så badet Pippi masse, de små vil ikke, må vente til det blir varmere så jeg kan bade sammen med dem :)

Nå ligger det 10 hunder helt slått ut her i stua, vi har kost oss masse ute i hagen, men nå er vi da kommet inn for en liten time out :)