tirsdag 10. juni 2008

CC-treff på Tastaveden

På søndagen skulle vi reise hjem, hverken jeg, eller Mamma hadde lyst til det. Men før vi vendte snuten hjemover, så skulle vi på kineser-treff på Tastveden! HURRA!
Vi var ikke helt sikre på hvor det var, men fikk litt veibeskrivelse underveis, så da gikk det fint.
Vi traff masse kjekke folk og hunder!

Fabio var kjempefin. Jeg ble nesten forelsket i han. Men bare NESTEN altså!

Xander fikk også bli med oss på treff.

Jeg lekte selvsagt med Onkel Stian!

Ingen som tigger her vel? Hihi.

Xander syntes det var fryktelig skummelt på treff med småhunder. *Fnis*

Jammen godt han hadde Luke til å passe på seg.

Selv om Luke egentlig så ut som ha ga blaffen av og til...

Grace

Jeg fant en pinne som jeg lekte med.

Se så koselig!
Jippi var jo ganske søt dah!

Fabio.

Alle lekte og koste seg. Mamma og Onkel Stian var vel dem som hadde det morsomst tror jeg. De lekeslåss og var kjempebarnslige! Onkel Keino fikk selvsagt foreviget endel av det. Hehe.

Fotografen.
Lekeslåss

Ooops...

Latterkick

Det ser mest ut som Mamma griner her, men sannheten er at hun lo så hun nesten ikke klarte å puste. Onkel Stian var virkelig i slaget den dagen der.

Smiiiiiiiiiiiil

Hverken Mamma, eller Onkel Stian er helt god i hodet. Hehe.

Ingen kommentarer: