tirsdag 17. juni 2008

Resultat etter Oltedal


Jeg er ganske vakker, om jeg
så selv får si det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Verdens beste blogg!!! Er så gøy å få følge med på både dagligliv og turer dere er med på :) Kjempestolt over jobben dere gjør med prinsessebolla:) Keep up the good work!!
Hilsen en stolt oppdretter :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye prinsesse Prada :D Brukshundene bøyer seg i støvet for deg :)

Anonym sa...

Kjempe store gratulasjoner fra oss!
Hilsen Trine og Zhenira

gulla sa...

Du er fin der du står i sløyferegne.Eg synest du forkjener å få så fine premier,du og den Mor er 2 herlege jenter.!!

Anonym sa...

syns eg kan skimte en proff..hehe ringsekretær ipå et av bildene..;o)

kjempe flott side prada...du er blitt flink til å skrive..hahaha

kanskje vi treffes i Stavanger hos onklene dine?

Klem janne og ulvene Loke Og NiTara

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk