lørdag 10. november 2007

SNØ!

Woooohooooooo! Ikke visste jeg at den fantes, ikke i mine villeste fantasier hadde jeg trodd det var så gøy, men HURRA FOR SNØ!
Jeg må tilstå at jeg bråstoppet da Mamma åpnet døren ut i dag. Alt var hvitt. Jeg tråkket forsiktig på det hvite, og snuste på det. Det smeltet under snuten på meg.
Jeg måtte selvsagt smake på dette nye også, men det smakte ganske kjedelig egentlig. Allikevel, det var ganske morsomt å prøve å fange sånne snøfnugg i lufta, for de var det mange av en stund. MINST 100!

Mamma laget en liten snøball, og kastet den bortover. Wheeeee... BALL! Jeg elsker ball! Så jeg løp avgårde, og alt dette hvite fløy rundt beina mine.
Lenge, lenge lekte jeg i hagen. Det var kjempegøy! Jeg håper vi får MASSE snø!


1 kommentar:

gulla sa...

Skal si du er spretten Prada. Kva med mor,like høye hop eller.