lørdag 17. november 2007

Idolkveld på Tunge

Denne helgen skulle Mari-Lene jobbe på hundepensjonatet igjen, og det var jeg og Mamma som kjørte henne inn dit. Turen tar ca en time, så Mamma hadde avtalt med Siwi at vi skulle ligge over, og se Idol der.
Det er alltid litt skummelt i starten, for det er så masse hunder der. Etterhvert var det egentlig ganske ok fant jeg ut, og svinset rundt og undersøkte saker og ting på egenhånd.
På kjøkkenet fant jeg en kanin, det var Marthe & Emilie sin, og den het Gerd Liv. Av alle ting...
Gerd Liv

Mamma og Siwi laget taco, og etterpå satt de seg med Emilie, Mari-Lene, og Kari for å se på Idol. De spiste og koste seg, og vi (jeg, Gobben, Venus, og Oscar), fikk INGENTING! Jeg ble ganske snurt egentlig! Her skal man liksom ha en slik "hyggekveld", og så vil de ikke engang dele mat med oss! *knurrrr*

Oscar.

Venus.


Meg i sofaen på Tunge.

Etter Idol skulle jeg og Mamma bli med hjem til Siwi & Zuki, for Mamma skulle overnatte hos Siwi. Da vi skulle kjøre hadde jeg nesten litt lyst til å bli igjen på Tunge, for da var Mari-Lene begynt å lage klart fôr til hundene som står på pensjonatet.

Mari-Lene holder på å lage mat...

Da vi kom hjem til Siwi og Zuki, så lekte jeg og Zuki litt, mens Mamma og Siwi så på Idol-resultatene. Til slutt la jeg meg, og jeg ahdde nesten sovnet på gulvet der, da Mamma og Siwi ropte."YES! LINNEA GIKK UT!!!"
Herregud, snakk om å oppføre seg som tullinger! Hrmf...
Etterpå gikk jeg og Mamma ut på en liten luftetur. Det var veldig, veldig mørkt, så hverken jeg, eller mamma så hvor vi gikk. Jeg diltet etter Mamma, og Mamma er mørkredd, så vi tuslet bare frem og tilbake på grusveien utenfor huset. Etterpå var det leggetid, og trøtte som vi var, så sovnet vi ganske så fort.

Høstnatt

Ensomt eple...

Ingen kommentarer: