lørdag 17. november 2007

Det glade vanvidd på bytur!

BYTUR!
Ikke før var vi kommet hjem fra Siwi & Zuki, så var det avgårde på bytur. Aldri fred å få...
Vi samlet oss i bilen til Anja. Det var Jeg og Mamma, Anja med Fox (spisshund), Foxy(curlymix) og Paul (Briard), Moren til Anja med Litji og Santo(Tibber).
Are som er minstegutten til Anja var også med.
Meg og Are i bilen.

Vi gikk gjennom gåtata, og ALLE kikket på oss. "Oj så mange hunder" hørte vi folk hvisket. Hihi... Vi var da "bare" 6. *Fnis*

Det glade vanvidd på bytur! :)

Vi skulle på dyrebutikken, for Anja skulle kjøpe sporsele til Foxy. På dyrebutikken traff vi endel folk, og de ble jo selvsagt ganske betattet av oss. Det ble ganske trangt på den bittelille butikken med alle oss der. Jeg hadde fryktlig lyst på et bein jeg så der, det var like stort som.... som....KJEMPESTORT!
Mamma sa at hun skal kjøpe et sånn til meg når det blir jul. Jeg aner egentlig ikke hva jul er enda, men jeg finner det vel ut.

Ingen kommentarer: