mandag 19. november 2007

Utfordringen


Jeg har blitt utfordret av både Anja&Paul, og Marthe & Extra. Utfordringen er slik: Hver enkelt hund som er utfordret skal skrive 6 underlige/rare fakta om seg selv og samtidig skrive reglene på sin hjemmeside. Så velger man 6 nye hunder og lager en liste med navnene. Deretter skriver personen en kommentar i gjesteboken til de utfordrede for at de skal lese utfordrerens egen hjemmeside for mer informasjon.


Underlige ting om meg må vel bli:

1. Jeg elsker å ligge i vinduskarmen og se på fuglene. (Sånn som pusekatter gjør.)

2. Jeg er blitt påvirket av hestene i stallen, så av og til spiser jeg silo. (Mamma får selvsagt hysterisk anfall hver gang.)

3. Jeg er veldig glad i løk. (Selv om Mamma svært sjelden mister løk på gulvet.)

4. Jeg forlanger å ligge på rygg, på tvers i dobbeltsengen vår om natten. (Mamma og Pappa får også lov å ligge der hvis de ikke tar så stor plass.)

5. Jeg har banket opp en Grand Danois. (Hun begynte! Hun tråkket på lille meg, og da ble jeg fly forbannet!)

6. Jeg elsker sure, velduftende sokker.

Nå skulle jeg har utfordret 6 andre hunder, men jeg vet ikke om andre enn Paul, og Extra som har blogg, så det får heller være.


Ingen kommentarer: