torsdag 22. november 2007

Hos Anja, Foxy og Paul

I går var jeg og Mamma på besøk hos Anja, Foxy, og Paul. Paul har vokst masse, og han er nå MYE større enn meg. ÆSJ!
Men jeg er den tøffeste... synes jeg.
Foxy in Pink!

Jeg ligger på sofaen og lurer på hvem jeg skal terge.

Paul som slapper av kan jeg krangle litt med! HURRA!

Så snillt at du vil dele beinet ditt med meg, Paul...

Men jeg vil ha det helt FOR MEG SELV! *GRRRRRR*

Huh? Hva mener du med at jeg ikke FÅR beinet ditt...?

Jaja, så sloss vi litt om det beinet da. Jeg er jo eldst så selvsagt burde jeg få det mente jeg. Men til slutt ble vi lei av hele beinet. Det var jo egentlig ganske opptygd i grunn...
Så da måtte vi finne på noe annet å krangle om!

*Grrrrr* Gi meg den puta di, Paul!

Æsj... Du er alt for sterk! Domming...

Siden vi ikke gadd å krangle mer, så fant vi ut at vi skulle heller herje litt med Foxy som lå og slappet av for seg selv. Hun ble nok sikkert kjempeglad da vi kom for å leke med henne.

Leeeek med oss da, Foxyyy!

Wheeeeee! Så gøy vi har det!

Tenk at noe så søtt, kan være SÅ bøllete!



Ingen kommentarer: