fredag 6. mars 2009

Trening på Bjoa, del 2

Som tidligere nevnt, så var vi altså og trente sammen med Bjoa-mafia`en i går. Bjoa-mafia`en besto i går av Siwi med Zuki & Tyson, Marthe med Tassa & Extra, Kari med Oscar & lille Nokas på 4 mnd. (Ingeborg og Frode var også med, de trengte nok å sosialiseres litt de to. Hihi...)
Det var kjempegøy å trene med dem, og selv om det var kald vind, så fikk vi da gjort endel fornuftig uten å blåse vekk. Slett ikke verst!

Planen var som følger: Mamma skulle hjelpe dem med litt utstillingstrening, og de skulle hjelpe Mamma med lydighetstrening. Jeg syntes det hørtes bra ut at Mamma skulle bli lydigere. Kjempefint tiltak!

Først trente de litt på utstilling, for der har ikke mallene så mye erfaring. Og det er mye som må trenes på, men de var ganske flinke til å være så "blå".

Mamma kjenner på kroppen til Zuki.

Kari og Oscar.

Tannsjekk gikk kjempefint.

Zuki holder øye med ting og tang.


Mafia`en løper i ring.

I det forrige innlegget fikk dere se at vi trente "på plass", og det gikk ganske greit. Innimellom får Mamma følelsen av å være juletre, for jeg går rundt og rundt, så det må vi jobbe litt med. Og så jobbet vi litt med "stå under marsj"(?), og der fikk vi masse gode tips om ting vi skal jobbe videre med.

Hva vi "trener" på under her er jeg ikke sikker på, men kan det være noe førerhundrelatert? *Ler*

Jeg trodde at treningen skulle gjøre Mamma min lydigere, men det eneste som skjedde var at JEG ble lydigere. Jeg blir ikke sint heller, vettu. Bare veldig, veldig skuffet! Hihi... Ja, det var ikke fritt for at jeg var en smuuule fornærmet da vi var ferdige.

*fnyyys*

Her leker jeg med Nokas før vi begynte å trene.

Meg og Tassa i farta.

Tyson-Fyson er en fin fyr!

Og Nokas må jo også sies å være en vakker, liten skittunge. TENK at jeg også har vært SÅ liten!!!

Ingen kommentarer: