fredag 6. mars 2009

Trening på Bjoa, del 1

Jeg skal skrive en blogg om treningen på BJoa, men syntes disse bildene fortjente sitt eget innlegg. Hihi.
Noe av det vi trente på, var korrekt "På plass". Det kan jo bety så mangt....

Min egen versjon:

Extra tenker ganske likt meg, for her er hennes versjon. Hihi..
(Legg merke til at Marthe har så masse knekk i håndleddet, at selv Onkel Stian kunne nesten blitt misunnelig. *Fnis*)

Under her er Mamma og Marthe sin tolkning av "på plass".
(Jeg likte selvsagt min, og Extra sin versjon bedre! Hehe.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, ja, vi legger inn søknad for din og Extra sin versjon av på plass. MYE kulere enn den vanlige versjonen synes jeg og! Deretter så kan vi jo legge inn søknad på at fri ved foten skal skje ved at også hunden skal gå på to bein? :)

Voff fra Zuki

Anja sa...

Av og til er du kjempesmart, Zuki! Hihi...

Anonym sa...

Hihi, stilig bilde av Marthe (med knekken) og Extra. Vet jo hvor opptatt de er av å være fisefine og feminine, både hund og eier :D