tirsdag 10. mars 2009

Det KLØØØØØR!

Au, og fysj, og ÆSJ! Jeg hater kløe! Jeg virkelig HATER det! Jeg hater det til og med mer enn KATTER! Og da sier det seg selv at det er et voldsomt hat altså!

Jeg har hatt en mild eksem på magen en stund, og det kom etter all den kjekke snøen vi hadde for en tid tilbake. Så begynte det å klø... Jeg HATER kløe!
Og når jeg slikker på "sårene" så så sluttet det å klø, heldigvis. Men så kom mamma og sa at jeg ikke FIKK LOV å slikke. Lur som jeg er, så listet jeg meg bare inn på rommet, og la meg i sengen, og så slikket jeg "sårene" der. Jeg HATER kløe!

Det hjalp en liten stund, men så begynte det å svi. Da måtte jeg slikke mer, og det hjalp. Men etter en liten stund begynte det å svi igjen... Og sånn fortsatte det. Så i dag dro vi til doktormannen, Bernt Lande, Karmsund dyreklinikk. HUsket jeg foressten å si at jeg HATER kløe???

Au, au,auuuu!

Jeg var veldig, veldig flink, det skal jeg ha. Jeg logrer alltid til doktormannen, for jeg synes det er litt gøy der. Og spennende. Skrekkblandet fryd, heter det vel. Doktormannen fant frem en sprøyte med antibiotika, og sa at dette kom til å gjøre vondt, så Mamma måtte holde meg fast. Jeg bet tennene sammen, så godt jeg klarte, og var kjempeflink! Det var kun helt på slutten at det kom ETT lite klynk fra meg. Mamma var superstolt! Og doktormannen sa også at jeg var kjempeflink!

På vekten, jeg veier 5,8 kg.

På bordet hos doktormannen.

Siden jeg var sånn en superduperflink prinsesse, så fikk jeg favorittgodisen min!

Rosa hundebein! De er en kulinarisk høydare!

Da vi var ferdige var vi i stallen, for Mari-Lene skulle på sprangtrening i dag. Hun og Stina hopper hinder. Hinder som er like store som Betsy! Og Loke!

Bildet er fra et av stevnene de har vært med på.

Da vi kom hjem spiste jeg og Mari-Lene pizza. YUMMI!

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Timo sier takk for burdagshilsen. :) Lykke til med kløen, den så ikke god ut. Flotte treningsbilder.

Anonym sa...

Heisan Prada

Håper kløen din gir seg snart, ikke noe for en liten prinsesse å slite med slike irritasjoner. Rock on.

Hilsen
Helga og colliene (trofast leser av Pradabloggen)