torsdag 29. mai 2008

Jeg er syk!

Stakkars, stakkars, stakkars meg! *Dramaqueen*
Au,au,au... Det klør så voldsomt i øret mitt! *klynk*
Det begynte i går kveld. Jeg klødde så voldsomt i øret, og da jeg klødde meg hylte jeg av smerte så vondt var det. *snufs* Mamma ble helt forskrekket, og lurte på hva som feilte meg. Hun kikket inn i øret mitt, og sa at jeg hadde ørebetennelse. Jeg HATER ørebetennelse har jeg funnet ut!
Det fortsatt å klø, og jeg hylte hver gang.
Heldigvis hadde Anja medisin hjemme hos seg, så vi kjørte dit og hentet medisin. Mamma tok noen dråper i øret mitt, og det var kjempe-ekkelt! Da måtte jeg klø litt til, og riste på hodet, men etter en liten stund så ga kløen seg.
Da sovnet jeg. Det var så deilig.

I dag kjørte Anja og Vilde oss til veterinæren. Vilde er datteren til Anja, og hun skal begynne i 2 klasse på menneskeskolen. Vilde er kjempeglad i meg, og jeg er kjempeglad i henne også!
veterinæren kikket langt inni øret mitt, og sa at jeg var veldig rød, men at det var verst ytterst. Han ga meg en hutigvirkende sprøyte på baken, og jeg HYLTE for det gjorde så vondt! *snufs*

Som om ikke det var nok skulle han stikke meg enda en gang. Det var vaksinen min som jeg måtte ha nå. Mamma sier at det er viktig, ellers kan jeg bli syk. Mamma har nok rett.
Jeg var en tur på vekta, og jeg veier 6 kg.
Da vi gikk derfra fikk vi med oss resept på øredråper, og respet på ExSpot. Det skal forhåpentligvis holde den ekle flåtten borte fra MITT blod!

Jeg satt på fanget til Vilde mens vi ventet på å komme inn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stakkar stakkar Prada. God bedring ønskes fra alle oss :) Klems!!!