lørdag 17. mai 2008

Hurra for 17 Mai!

Jeg har søren meg vært på farten i hele dag! Nå skal jeg blogge om dagen, og legge meg strekk ut i senga. På rygg så klart. Jeg vil sove helt til i morgen nå. Jammen godt det ikke er 17 Mai hver dag!!! Hehe...

Jeg speider ut av bilen, og venter på at oppstillingen til barnetoget skal begynne.


Jeg fikk lov å være med i barnetoget sammen med Mari-Lene og ei venninne.

Senere dro vi med oss Anja, Foxy og Paul til Haugesund. Det var MYE mer folk der enn her hjemme i Sveio. TUSENVIS! Hverken jeg, Foxy, eller Paul bryr ossi om folk, men da korpset gikk forbi med stortrommer 2 meter unna oss, fant vi det best å sitte tett sammen og passe på hverandre. Foxy som er eldst syntes det var mest skummelt. Jeg var ikke særlig høy i hatten jeg heller, så jeg satt meg mellom Foxy og Paul. Hehe...

Mamma med meg, Paul og Foxy.

Kl 15.00 var det oppstilling i folketoget, og vi skulle gå med hundeklubben. Jeg og Mamma`n min var duskejenter. Hihi...


Og et kjapt bilde av Mamma og Pappa i farta.

1 kommentar:

gulla sa...

De var ein bråket 17 mai for deg ser me i Odda .Flotte var dåke alle sammen ,både på 2 bein og 4 bein.Santo og gjengen synest me hadde ein finere 17 mai:Bare stillhet og fuglesang" Så eg håper dåke har komt dåke etter ståke. Ha ein fin 18mai og slapp av. Hilsen Oddagjengen !!!!!!!!!!!!!