søndag 2. mars 2008

Skogstur i vårsol

I går var jeg utstillingshund, i dag skogstroll! Det beste med utstilling er "dagen derpå"!!! Hehe...
I dag var det et helt fantastisk vær, og skikkelig vår i luften.
Vi dro på tur inn mot Erve, sammen med Anja, Foxy og Paul. Vi storkoste oss!!!
Mamma tok som vanlig MASSE bilder!

Full rulle!

Paul prøver å overbevise meg om at vann er kult... Jeg er LITT skeptisk..
Seeee, så kuult, Prada!

Jeg badet ikke, men det var veldig fint der ved vannet.
Utsikten vår det meste av turen.
Jeg kan også løpe full rulle!!!
Foxy og Paul i lyngen.
Flyvende Foxy!

Meg i skogen... Jeg krasjet med greinene. *flau*

Hvem sier at en hulder må ha menneske-skikkelse?
Hulder-Prada

Kan jeg få komme opp til deg, Prada?
Små vanstråler kom rennende ned fra mosebelagt fjellvegg, og jeg gjorde alt jeg kunne for å slurpe i meg flest mulig.

Ikke mye som minner om gårsdagens utstillingshund nå lenger...

1 kommentar:

gulla sa...

DE blir vel bad på deg nå,ikkje mye Snevit nei, fin tur foresten ser eg.