tirsdag 18. mars 2008

CC-treff på Figgjo

Sist lørdag dro jeg og Mamma til Figgjo utenfor Stavanger sammen med Eli Ann, Lillegutt og Wendy. Det ble en kjempekjekk tur!
Lillegutt kjenner jeg jo godt fra før, men Wendy hadde jeg aldri hilst på. Hun var bare en liten baby, og var übernusselig!

Meg og Wendy. Jeg passer godt på henne siden hun er så liten.


Først var det utstilling i Figgjohallen, men vi var ikke påmeldt så vi var der kun for å kikke på de andre CC`ene. Det var mange fine hunder der.
Blant annet så var Steinar der, med min kineserpappa Genny!
Alle synes at jeg er veldig lik Pappa-Genny i ansiktet, og det har de nok rett i.

Min kineserpappa, Genny.


Etter utstillingen så kjørte vi flokk og følge bort til et sted som het Bråstein. Der har de en skog som kalles "Hundeskogen", og der får alle hunder lov å gå løse. Jeg tror vi var ca 15-20 hunder som gikk løse der, og det gikk helt fint. Noen lekte, noen bare tuslet rundt, noen sniffet og snuuuuste... I det hele tatt så hadde vi det kjempefint!!!

Den søteste av oss alle.Hi,hi,hi...

Her har Mamma virkelig "fanget" øyeblikket. *Fnis*

Ei veldig snill dame som het Sandra tok flotte bilder av meg og Pappa-Genny.


1 kommentar:

gulla sa...

"KJEMPEFINE" DE var nydeleg farge på Pappan, men kan han måle seg med "PRADA" NEI!!!!!!!!!! SNEVIT er BEST eller hur. Ho er flott ho Prada!!! Dei var da FLOTTE dei folka som viser dere fra.Fikk dei cert eller var de feil på tannstilling eller for ustelt "PELS" HA HA !!!!!!!!!!!!