torsdag 13. mars 2008

Agility for første gang!

I går klokken 18.00 presis, sto jeg og mamma klar utenfor porten til hundeklubben for å trene agility. Jeg har aldri TRENT agility før, men har jo lekt litt med Mari-Lene i hagen og sånn, så jeg kan i allefall hoppe og gå slalåm.

Det var 5 andre hunder der også, blant annet Sjonkel Luke, og Sjonkel Bowie. En stund så det ut som det skulle begynne å regne, men heldigvis så holdt været seg ok.

Jeg var kjempeflink! Planen var at jeg bare skulle hilse på et par av hinderne på banen, men SVUSJ så var vi gang! Jeg hoppet hinder, løp over møne og bom, spratt over lengdehoppet, og til og med tunellene var jeg gjennom et par ganger. det vanskligste var å stå stille oppå et bord. Hi, hi, hi...

Mamma var kjempestolt av meg, og jeg var litt kjempestolt jeg også!!!
Dette var gøy!!!

Dessverre så ble det fort mørkt, så mamma fikk ikke tatt bilder. (For en gangs skyld.)

1 kommentar:

gulla sa...

Du må stramme opp de Mora di.FÅ BETRE KUSTUS PÅ HO !!