fredag 14. mars 2008

Gratulerer med dagen, Prada. (Hilsen Mamma!)


I dag er verdens beste Prinsessepuff 1 år!!!

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha gått så fort? Det er jo bare noen få uker siden jeg hentet den vesle prinsessebolla på 8 uker hos Annki! Det var nesten i går føles det som...

Et år har gått, tro det eller ei.

Et år med MYE smil, glede og latter!
Et år med hennes morsomme påfunn, og fantestreker.
Et år med sosialisering og trening.
Et år med mye lek og gøy.
Et år med fantastiske turer i skog og mark.
Et år med utstillinger. (med alt fra blått, til Cert)
Et år med verdens mykeste lille bestevenn som breier seg ut i sengen.
Et år med en trofast "tåreslikker" når jeg gråter.
Et år mange opplevelser, både hjemme og borte.
Et år hvor vi har hengt sammen som erteris.
Et år hvor hun har lært mange komandoer: Sitt, Dekk, Bli, På plass, Stå, Danse, Snurr, Slalåm, Sitte bamse, Gi hals...

Prada har gitt meg så mye! Den hunden har øket livskvaliteten min med mange, mange prosent!
Jeg er så ufattelig glad i deg vesle pelsdott, at det nesten gjør vondt i hjerterota i dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN, PRADA !!!

Voff fra Zuki og Tyson.

Ann Kristin sa...

Gratulerer med dagen, lille prinsesse :)

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen Prada !! Er ikke i tvil om at prinsessen fikk det som hun ville i dag :D

Anja, jeg har forresten lagt ut link til bloggen din på hjemmesiden min, regner med at det går bra? :) Har dere forresten begynt å trene agility hver onsdag? Jeg har lenge tenkt på å begynne å trene med Chili igjen, men det hadde jo vært morsomt med litt kjennsfolk på tomta da:)

GOD PÅSKE !!

Anonym sa...

Gratulerer massse med dagen PRADA!! :-D

Hilsen Tino, Xander og Keino

Anja sa...

Takk for alle gratulasjoner!!!

Eline: Planen er å trene hver onsdag... Når det ikke regner, snør, eller blåser for mye.Hehe...

gulla sa...

Gratulere med vel overstot dag.