tirsdag 25. mars 2008

Hundeslipp på Årabrot

Etter å ha hvilt etter skogsturen 2 påskedag, gikk Mamma, Pappa, Keino og Onkel Stian på Egon og spiste middag.

Disse matglade folkene våre koste seg på Egon ja...

Vi hundene måtte fint finne oss i å ligge i bilen. Jeg var litt snurt da...
Da de OMSIDER ble ferdige å spise, kjørte vi til Elsa. Det endte opp med at hele gjengen dro til hundeklubbens tomt på Årabrot.
Der fikk vi løpe og leke i en hel evighet! Mamma var selvsagt på plass med kameraet sitt der også.


Diva i full fart!

Tante Suzie poserer.

Xander, som er Keino sin gutt.

Elsa sin "Apekatt". Hun kalles ofte for det. Hehe...

Tante Suz i full fart!

Tino og Stella fant noe spennende i snøen.

Sensasjon: "Apekatten" står stille. Hihi...

Jeg prøver å unngå de verste snø-massene.

Diva syntes snøen var HELT topp!
(Selv om hun ikke klarte å kamuflere seg så veldig godt.) He,he...

Selv om vi ikke trente, så bare MÅTTE jeg opp på mønet.

Jeg måtte selvsagt hoppe hinder også.
(Aaaalt for lett!!!)

Så jeg fikk en større...eh HØYERE utfordring:

Sjonkel Luke, og Sjonkel Bowie måtte også leke agility.

Stella poserer

Tino i farta... (Han er nedklippet pga en operasjon.)

Ja, mynder er jo alltid så "elegante"... (Annie)

Xander som har fått øye på noe spennende.

Onkel Stian og Annie trener på å gå fint.

Noen hadde satt fra seg en boks med godbiter, og DEN fikk stor oppmerksomhet!

Ingen kommentarer: