onsdag 19. mars 2008

Agility-trening nr 2.

I dag dro vi igjen på agility-trening. Tenk at det er en hel uke siden sist? Jeg ble kjempeglad da jeg kom ut av bilen og så hvor vi var! JIPPI!
I dag var det bare jeg, Foxy, og en liten valp som het Turbo som var der.

Meg

Foxy

Og lille Turbo

Han som eide Turbo var kjempegrei, og viste Mamma litt om hvordan hun kan trene meg. På slutten spurte han Mamma om han også kunne få prøve å gå med meg en gang. Jeg ble med, og viste hvor trygg og flink jeg er.

Opp på bommen!

Og ned igjen...
Hoppe hjulet er ingen sak!

Mønet fyker jeg nesten over, det er superduperkjempegøy!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink hun har blitt :))
Artig å følge med på bloggen din, alltid noe nytt og spennende her ;)
Gi Prada en kos fra meg!

Ann Kristin sa...

Sååååå flinke dere er!!! Ser ut som Prada storkoser seg med agility! Det er virkelig en fryd å følge med i bloggen her. Er så masse flotte bilder!

gulla sa...

Eg melder meg på i Heiagjengen. Dere er "KJEMPEFLINKE"!!!!!!!! HEI foresten,kult å kjikke inn til deg "PRADA"