onsdag 18. februar 2009

Med Pappa på jobb!

Jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg har vært med Pappa på jobb! Vi var på vei hjem fra Ølen sist søndag, og så frem til å komme hjem og slappe av. Mamma og Pappa hadde vært på utstillingen og kikket, og jeg hadde tilbrakt formiddagen hos farmor som bor 400 meter unna utstillingsplassen. Der hadde jeg selvsagt fått alt jeg pekte på, og hadde kost meg masse! Men som det sies: Borte bra, men hjemme best!

Så var vi på vei hjem da vettu, og plutselig ringte telefonen til Pappa. Det var en av sjefene på jobben hans, som sa at han måtte kjøre en semitrailer til Stavanger. Så da kjørte vi rett til jobben hans, og så ble jeg og Mamma med på kjøretur til Stavanger.

Den i midten var det vi kjørte.

Her står vi og venter på ferjen over til Mortavika.

Jeg ligger stort sett og slapper av på slike turer...

... Men av og til vil jeg ha litt oversikt over hva som skjer!

Og SELVSAGT har jeg tid til å kooose med Mamma min!

Ingen kommentarer: