tirsdag 17. februar 2009

Besøk fra Stavanger

Som jeg nevnte i det forrige blogginnlegget, så hadde vi besøk sist helg pga utstillingen. Det var fint å endelig ha flere hunder her, for jeg savner virkelig Onkel Stian og Onkel Keino og alle myndevennene mine der. (De har flyttet langt, langt vekk. Helt til et sted som heter Roa.)

Men tubækk tu besøket mitt: Det var en trivelig helg, og etter utstillingen på lørdagen, så var vi ute i snøen. Den siste uken har vi nemmelig hatt MASSE snø! Jeg har aldri sett så masse snø i hele mitt liv, og jeg synes snø er kjempegøy!

Siden utstillingsdager har en tendens til å tappe både to, og firbeinte for krefter, så slappet vi mye av inne også.
Og selvsagt vimset Mamma rundt med kameraet sitt. Hun knipset faktisk så mye at Louise fikk migrene av all blitzen. Slem Mamma! Hihi...

Mamma og Nitara i Ølen

Louise og Safira


Nitara koser med mammaen sin.
Jeg, Loke & Nitara i snøen.

Lola og Safira herjer rundt i snøen.

Loke kjøler seg ned. Hehe...

Safira leker "Den avskyelige snømannen".

Pappa falt for Lokeliten, og han ER jo søt dah!

Ingen kommentarer: