mandag 9. februar 2009

Litt trening

Hei igjen godtfolk! Det har vært stille fra meg en stund, så jeg håper dere har savnet meg!
Jeg har det bare bra, men det har vært så travelt, så når kvelden kommer har jeg vært kjempetrøtt! Vi er stort sett i stallen hele dagen, og jeg storkoser meg det meste av tiden.

Sist helg var det kjempefint vær, så da fant vi ut at vi skulle trene litt. Bølle-Paul kom også, og en Dverg Pincher som het Celine. Jeg og Paul har jo gjort dette en god del etterhvert, men Celine var ganske fersk. Først lekte vi litt sammen, og etterpå var det "blodig alvor"!

Jeg og Celine i farta!

EYYYY! Kom her og lek med meg!

Siden Paul er mye tyngre enn meg, er det viktig at jeg må være smartere enn han. Hihi.

Bølle-Paul i full fart!

Måååå jeg trene i dag, Mamma?

Det er mye kjekkere å løpe rundt å leke!

Eller bare KOOOSEMOSE!

Eller kanskje man bare skal sitte og se vakker ut i vintersolen?

Ok, så var det mest lek, og lite trening, men det er jo viktig å starte forsiktig. Hehe...

Her er i allefall Bølle-Paul og Anja som trener.

Og her trener Celine på tannvisning. Det gikk kjempebra!

Mamma holder på å stille meg opp.

Ingen kommentarer: