onsdag 27. august 2008

Regel nr etthundredeogførtisju...

Nå er jeg skikkelig snurt altså! Mamma kjefter helt uten grunn, og det er bare SÅ urettferdig!
Jeg får vel fortelle fra starten:

Jeg og Chikkie har det kjempemorsomt sammen! Vi finner på noe hele tiden, og trives veldig godt sammen. Chikkie kan ikke alle reglene her, men det kan jeg... sier Mamma.
En av disse "reglene" Mamma har funnet på er: "Det er IKKE lov å grave i hagen!"
Hørt noe SÅ dumt???

Hva skal man vel med en hage på 1 mål, hvis man ikke skal grave der!? Jaja...
Jeg sa til Chikkie at vi kunne grave under den kjempstoredigre busken vi har i hagen, for under der kunne ikke Mamma oppdage det.
Nølende ble Chikkie med på det, og vi gravde så mold og jord sprutet rundt oss under busken der.
Da hullet var ferdig klatret jeg oppi hullet.
Det var et fint hull, og jeg var veldig fornøyd med innsatsen vår. Nå hadde vi et hemmelig hull, og Mamma ville aldri finne ut at vi hadde brutt regel nr 147 eller noe...

Da vi kom inn kjeftet Mamma med en gang! Jeg ble helt paff! Hun hadde jo ikke sett oss jo???
Fy søren så dårlig gjort av henne å skjønne det! Hrmf...


Hvordan i alle dager visste hun det?
Chikkie bare kikket rart på Mamma da hun spurte om HAn også hadde vært med på det.

"Hæ? Meg? Aaaaldri..."

5 kommentarer:

gulla sa...

Hei Prada.
Skal si dere er nydelege her,har du tatt med deg heile åkren inn.
Skal du så poteter eller.
Du er da skjøn alikevel.

Anonym sa...

Nei, kan du skjønne åssen mamma kunne forstå at du hadde laget hull i bakken.....???

Det hadde ikke mammaen vår skjønt bæra av..

Du er noe for deg selv..

Chevelle og Yankee

Anonym sa...

Hehe hehe.. Du Prada, du Prada :o)

Anonym sa...

Fy flate Prada - jeg ler så jeg hikster!!! TENK om dette var samme morgen som du skulle på utstilling hihi!

Ikke bry deg om at mamsen kjefter - jeg er en gravehund selv så jeg synes det er heeeelt OK å gjøre som du gjorde. Menneskemammaer har ikke peilingen på det som er gøy.
klem Amigo

Anonym sa...

Hehe, jeg ler meg ihjel!! Se på den skitne prinsessa da!! hehehehe