tirsdag 12. august 2008

Handlerkurs med Cody K. Temple

Sist lørdag var vi på handlerkurs med Cody K. Temple, som er profesjonell handler i USA. Til tross for at hun bare er 21 år, så hadde Onkel Stian sagt til mamma at Cody var kjempeflink.

Cody K. Temple (AKC Registered Handler App.)

Mamma ville selvsagt ikke på noe kurs med engelsktalende instruktør, for det var jo KJEMPESKUMMELT mente hun. Mamma er bare SÅ "elling" altså!!!

Uansett så ble i allefall jeg og Betsy med. Onkel Stian skulle trene med oss begge to. Mamma kjørte oss ut til Karmøy der kurset skulle være. Selv om Mamma ikke var deltager på kurset, så var hun likevel til stede for å ta bilder under kurset, dermed så lærte hun MASSE av å høre på Cody. (Så Mamma skjønte visst mer engelsk enn hun trodde!)

Cody holder foredrag, og alle lytter og følger med.


Jeg, Betsy, og Onkel Stian gjorde vårt beste, og jeg tror vi alle snappet opp et og annet tips som kan være lurt å ta med seg i utstillingsringen fremover. Det var et lærerikt kurs, og jeg tror alle var fornøyde da dagen var slutt.

Onkel Stian og Betsy i farta.

Onkel Stian og Betsy øver på oppstilling.

Cody "leker" dommer, og kjenner over kroppen til Bølle-Paul.

Bølle-Paul og Anja øver på oppstilling.

Her er jeg oppå dommerbordet.

Onkel Stian foretar noen finjusteringer under Cody`s instrukser.

Her er jeg i full gang med ringtrening.

Det var godt med pause syntes Bølle-Paul, og koste seg på fanget til Anja.

Jeg koste meg på fanget til Onkel Stian.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kler deg itsje Stien å se så alvorlige og konsentrerte ud...! Slutt me det..haha