onsdag 17. september 2008

NKK Orre

En stund siden sist jeg har skrevet noe nå, men nå er det på tide å skjerpe seg igjen. Chikkie har for lengst reist hjem til mammaen sin igjen, og han var overlykkelig da han møtte henne igjen. Jeg skjønner han selvsagt godt, for jeg er jo like overlykkelig hver gang Mamma kommer inn igjen etter å ha hentet posten UTEN meg!

Sist helg dro jeg, Mamma, og Pappa til Stavanger. Det var selvsagt utstilling på gang, og vi bodde hos Onkel Stian og Onkel Keino.
Der har jeg det alltid veldig gøy. Det var kjempegøy denne gangen også, i allefall helt til Onkel Stian fant ut at det var på tide å bade meg. *sukk*

Lørdag morgen dro vi avsted til Orre, der utstillingen skulle være. Det var 37 påmeldte CC, men "bare" 9 av dem var juniortisper. Jeg og Mamma gjorde en god jobb, og vi var fornøyd da vi ble plassert som nr 2, med CK.

Mamma ser liksom LITT skeptisk ut...

Det blåste temmelig friskt, og bakoversveis er ikke det jeg kler aller best nei...

Denne tispen ble beste juniortispe, husker ikke hva hun heter, men hun ER virkellig lekker! nesten like vakker som meg, sier Mamma.
Da jeg skulle inn igjen i beste tispeklasse, så overtok Onkel Stian handlingen, for Mamma var ikke helt i form. Det ble ingen plassering der, men vi var fornøyde uansett vi.
I allefall JEG, for jeg fikk pølse!

Onkel Stian ser jammen meg litt skeptisk ut han også...

1 kommentar:

Anonym sa...

Moro at Prada gjør det gjevnt over bra :) Nå er det ikke mange månedene igjen til vi kan begynne med avlsklasse med Genny's avkom..... weeee!