tirsdag 26. august 2008

Klubbshow i Ølen

Mamma er medlem i Ølen, Etne og Vindafjord Hundeklubb, og der skulle de ha klubbshow lørdag 23 August. Det var strålende vær, og vi kjørte sammen med Anja, Bølle-Paul, og Foxy. Ungene til Anja var også med oss.

Dette var jo bare en liten utstilling, men det var veldig, veldig koselig!!!
Det var bare èn ring, og så begynte de med gruppe 1, og gikk i rekkefølge til alle gruppene hadde vært inne.

Bølle-Paul ble BIR, han var den eneste Briarden der. Til en forandring så bla han IKKE plassert i gruppa. For Anja var det helt greit, selv om det var uvant. Hehe...

Jeg ble også BIR, og var den eneste voksne CC`en. Da det ble tid for gruppe 9, som jeg er i, så var det 8 hunder i den gruppa. Og gjett hvem som ble BEST!!! Wheeee! JEG!!!
Jeg ble BIG og fikk en sløyfe i blått/sølv. Min første gruppeplassering. Det spiller ingen rolle om det bare var et klubbshow, det var knallgøy uansett!

Det tar på å bli BIR, så jeg sov en stund i buret mitt.

Selv om jeg var trøtt, så var jeg våken igjen til gruppefinalen!
I Best In Show ble jeg ikke plassert, men Mamma sier at jeg er best i verden likevel. Det har hun selvsagt helt rett i.

BIS valp ble Kristin sin Whippet som heter Emil. Gratulerer så MASSE!!!

Denne CCPP`en ble nr4.


Da alle gruppene var ferdige var det tid for barn og hund. Jeg hadde fått lov å låne Vilde, som er datteren til Anja, og vi gikk i den yngste aldersklassen. jeg var veldig flink med Vilde, og vi imponerte dommeren, og VANT!
Vilde ble kjempestolt da dommeren ga henne den flotte pokalen!

Meg, Vilde og dommer Gro Berg - Johansen.

2 kommentarer:

gulla sa...

Hei lille venn.
Skal si du var flink med Vilde,tenke seg til at de er ho som får pokalen enda så flink du var med å stille ho.

Anonym sa...

Heisann Prada.
Grattis med BIR og BIG plasseringa.
Du er kjempeflink, og så er du en nydelig dame. HMF

Nuss fra Chevelle og Yankee