tirsdag 26. august 2008

Får jeg presentere: Ludde!

Ikke før var jeg blitt kjent med Chikkie, så dukket det opp enda en hund Mamma ville jeg skulle hilse på. Denne gangen var det Ludde!
Ludde er samme rase som meg, altså en Chinese Crested Powder Puff, og han er nå 7-8 mnd. Vi fant tonen med EN gang, og lekte masse i hagen!

Han bor i samme kommune som meg, men likevel et stykke unna. Mammaen til Ludde ville se hvordan Mamma pleide gjøre når hun barberer meg. Jeg ville jo selvsagt mye heller leke, men jeg satt fint likevel, slik at damen fikk se hvor flink jeg er.

Mamma tok selvsagt bilder da vi lekte i hagen. Vi fikk hele tiden "kjeft" fordi vi aldri sto stille. Hi, hi, hi...

Vi leker i hagen min.

Jeg og Ludde da vi sto stille i 0,5 sekund.

1 kommentar:

gulla sa...

Hallo i luken.
De var da ein flott kavaler du har der.
Eit stilig par etter min meining.