mandag 4. juni 2007

Overnatting hos Onkel Stian

Sist helg 2-3 juni var mamma bortreist på kurs med Stinahesten vår. Siden Pappa skulle jobbe sp mye, så skulle jeg være hos Onkel Stian, som for tiden bor hos sine forelsdre.
Der var det kjempegøy!
Jeg lekte med Caress (Afghansk mynde, 4 mnd) fra første sekund, og da Onkel Stian ga henne tyggebein gikk jeg rett bort og tok det fra henne. Dermed ble det mitt. *stolt*
Jeg og Caress har det veldig, veldig gøy sammen inni huset til "bestå", og innimellom blir det litt mye for gamle Sjonkel Luke som er en Whippet på 8 år.
Så når han vi bli kvitt oss bærer han lekene ut i hagen, og vi løper selvsagt etter for å leke med lekene våre. Han slipper dem ute på plenen, og så leker jeg og Caress videre der. Sjonkel Luke går inn i huset og legger i stillheten.

Vi gikk tur på Sandane. Sandstrand er GØY! Jeg jaget bølgene for harde livet, og jammen trakk de seg tilbake, gang, etter gang. Jeg var så FLINK!
En bølge ville ta meg, så da ble jeg klissvåt.
Jeg hadde en SUPER helg!

Ingen kommentarer: