torsdag 7. juni 2007

Fylliker, fontener og TUR!






I dag har vært en lang dag! Vanligvis så har vi det ganske rolig om morningen, og så kjører vi i stallen. I dag var det annerledes. Mamma tok ikke på seg stallklær, men KJOLE! Jeg ble så overasket at jeg måtte sette meg ned å SE om dette var riktig. Men joda... Mamma plukket med seg bilnøkler, og sa at jeg skulle komme. Litt mistenksom diltet jeg etter, mens jeg holdt øye med Mamma i øyenkroken.
Som ventet ble jeg puttet inn i buret mitt. *sukk*
Da vi stoppet var vi hos Mormor. JIPPI! Jeg prøve å leke med marsvinene, men de brydde seg visst ikke om meg. Dummingene! *snurt*

Mamma skulle kjøre Mormor til tannlegen som er midt i byn. Mens mormor var der, skulle vi ta oss en runde i byn, sånn at jeg skulle få se busser, masse folk, ukjente lyder, lukter osv... Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men ble med Mamma da hun tok båndet på meg.
Jeg traff MANGE kjekke folk der!

1. En barnehage med småunger på tur. Alle ville klappe meg, og jeg slikket alle sammen på hånden, og viste at jeg elsket dem!

2. En superfeminin homsefrisørvenn av Mamma. Han falt selvsagt for meg siden jeg heter Prada. Jeg elsket han!

3. En stor, macho traktorlesbe, hun dullet masse med meg. Jeg elsket henne!

4. Ei dame med barnevogn, og skolebolle. Jeg elsket både skolebolla, og dama!

5. En svææær fyllik kom brummende bort til oss og lurte på om jeg var en liten bjørn. Han luktet rart. Mamma sa det var rødsprit. Jeg elsket han!

Da vi skulle hente Mormor, fant Mamma ut at hun skulle ta bilder av meg ved fontenen som er der. Den var litt skummel, men luktet ganske spennende dah...

Etterpå sovnet jeg som et skudd i bilen! Og gjett hvor vi var da jeg våknet?
HOS ONKEL STIAN!!! Wheeeeeeeee!
Jeg løp selvsagt rett bort til Bestå, som er mamma`n til Onkel Stian. Etter å ha rundslikket henne i hele ansiktet, så lekte jeg masse med Caress.
Så kjørte vi til Speiderplassen, og der gikk vi lang tur. Vi løp og hoppet i det høye gresset, jaget hverandre, og hadde det veldig gøy. Sjonkel Luke holdt seg litt på avstand fra oss, for han synes visst at vi blir litt voldsomme. Hørt sånn TULL??? Hrmf...
Det var veldig, veldig varmt, og Onkel Stian fikk for seg at vi skulle vasse i bekken der.
Onkel Stian er ikke akkurat kjent for å være særlig smart... vannet var bådde vått, kaldt, og ekkelt! ÆÆÆSJ!
I starten måtte Onkel Stian løfte meg over bekken, for jeg ville i allefall IKKE bli våt på beina! Det skulle tatt seg ut!
Etterhvert så ble jeg tøffere, og vasset bittelitt jeg også. *SuperdupertøffePrada*

Jeg trenger vel ikke SI at jeg er temmellig utslitt i dag? Nå skal vi bare være hjemme resten av kvelden, og slappe av.


Ingen kommentarer: