onsdag 8. april 2009

NMK Rogaland i bilder!

Her kommer en liten, lynkjapp oppdatering før jeg stikker på påskeferie!

Ja, så var det klart for ny utstilling, og nye muligheter. Jeg og Mamma dro alene denne gang, og skulle overnatte hos Janne hele helgen. Vi storkoste oss hele tiden. Det var utstilling både lørdag og søndag, så det var opp før kl 06.00 hver dag. Gjett om vi var trøtte og slitne etter helgen dah! Hehe...

Utstillingen kunne godt bedre for vår del. Lørdag ble jeg 4 beste tispe, med CK. På søndagen fikk jeg også CK, men ble ikke plassert blant de fire beste. Makan til dum dommer! Mamma har funnet ut at det er de mannlige dommerene som liker meg best. Eldre kvinnedommere har vi ikke så gode erfaringer med. Hihi...

Mamma tok selvsagt en haug med bilder. Siden jeg straks skal reise på landet på påskeferie, så slenger jeg ut bilder, så får dere kose dere med dem. Og når jeg kommer hjem igjen så har jeg helt sikkert masse å fortelle fra ferien min, og selvsagt kommer det bilder!




























3 kommentarer:

Heidi Strand sa...

Heia :D

Lurte på om jeg kunne stjele bildene av hundene mine og BIR og BIM bildet av valpene ? fikk jo ikke tatt noen biler selv :)

Anja sa...

Stjel i vei du, bare hyggelig det! :)

Vibeke sa...

Så nydelig bilde du hadde tatt av Bella :) (Woman in Rags). Håper jeg kan få det? :)