onsdag 29. april 2009

Sjonkel Xander på besøk!

HURRA! Sjonkel Xander er her på besøk, og vi har det kjempegøy! Han er så KUL! Han ble kjempeglad for å se meg, og vi måtte feire med å løpe rundt i hagen. Av og til løp vi etter hverandre, og av og til løp vi hver vår vei. Været er fint, det er passe varmt, og jeg har verdens besteste lekekompis! HURRA!

Verdens vakreste Sjonkel Xander!

Sjonkel Xander er finest i verden!

Sjonkel Xander er stein hakke gal når han løper. Hihihi...

Hvis jeg står på en trestubbe, så rekker jeg opp slik at jeg kan susse Sjonkel Xander på snuten! HURRA!

Verdens besteste Pradapuff også. Jeg er bare SÅ skjønn! Den ballen jeg har der arvet jeg foressten etter min aller, aller, aller beste venn, Caress. (Måtte hun hvile i fred... Snufs.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er såååå gøy å se alle de flotte bildene dere legger ut i bloggen til Prada!! Høydepunkt hver gang man er inne og titter :)
Klem fra Annki

Anja sa...

Så bra at du liker det! Alltid gøy når folk legger igjen en kommentar til oss. :)

Anonym sa...

hei på deg, fytti katta så flinke du er:)tante ingvill si jenta du Prada... jeg liker deg best som mammas rampone i stallen,, for da er du på mitt lag .. hihi