lørdag 12. april 2008

Utstilling på Orre

I dag var igjen en slik dag da Mamma sto opp ukristelig tidlig, og brukte laaaang tid på badet! Jeg skjønte jo da at noe var på gang, så jeg tuslet ut av sengen jeg også. (Vanligvis loffer jo Mamma rundt i "pyjamas" til klokken 09.00!) Etter en evighet kom hun ut fra badet, og da hadde hun sminket seg, og fått på seg parfyme. Selv syntes hun at hun luktet alldeles fortreffelig, men jeg foretrekker lukten av leverpostei!

Mamma slapp meg og Sjonkel Luke ut, slik at vi kunne gå å tisse.
Etterhvert ble vi satt i bur, og så kom Anja og Mammaen hennes kjørende. Burvognen min ble løftet inni mens jeg og Luke satt i hver vår ende. I bilen var også Bølle-Paul, Santo. Liti, Foxy og LILLE Foxy.
Da alt var lesset på plass bar det avsted til Orre, på hundeutstilling.
For Santo og Liti var det første gang, så det var jo ekstra spennende! Santo er jo 7,5 år, og har aldri vært på utstilling før. Han endte riktig nok opp med blått, men fikk en ganske god kritikk, tross alt!

Santo i ringen.

Liti fikk rød, og hun fikk også en fin kritikk.

Jeg ble nr 2 (av 4) i min klasse, men fikk ingen premie denne gang. MAKAN! Det spiller ingen rolle egentlig, for Mamma sier at jeg er best i verden. Så da stemmer nok det.

Da vi omsider kom hjem var det deilig å løpe og leke i hagen!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Søteste lille Prada - mammaen din har heeelt rett! Du trenger da ingen premier for du er verdens søteste babe!

klem fra Amigo og Helga-Mari