mandag 28. april 2008

Det skjer ikke så mye for tiden.

Det har ikke skjedd så MYE i det siste egentlig. De to siste helgene har vi vært i Haugesund på ridestevner. Første helgen var det sprangstevne, og der skulle Mari-Lene delta med Stina. De startet i 80 cm klassen, men fikk dessverre et riv.

Her står Mari-Lene klar og venter på å komme inn på sprangbanen.

Mari-Lene og Stina i farta!

Og HOOOPPPP!

Selv om Mari-Lene og Stina fikk 1 riv, så var jeg kjempeglad etterpå!
Så glad at jeg bare MÅTTE bite Mari-Lene i nesa litt. Hihi...
Mari-Lene lo, og lo. Jeg skjønta at jeg hadde vært morsom nå.


Som vanlig så er det ALLTID andre hunder å hilse på når det er stevner. Jeg vil selvsagt hilse på alle!. (Ja, bortsett fra Fia, hun bare kjefter på alle.) Henne har vi visst ikke bilde av engang, men hun er liten og ser ut som en Dachs, og veier like mye som en Labrador sikkert.

Hun her var søt, og jeg likte henne kjempegodt. Dessverre var hun litt sjenert, så jeg lot henne få være i fred.
Trøtt var hun også. Ikke så rart kanskje, for hun var bare 9 uker.

Han her derimot, han var dritkuul!!! Hver gang vi møttes, så måtte vi hoppe og leke litt.
Synd det var stevne, ellers kunne vi sikkert fått løpt løs og lekt med hverandre.

Innimellom hadde Mamma mye å gjøre. Hun var der for å ta bilder av rytterne fra Haugesund Rideklubb, så da fikk jeg være med Hannah & Marie. Det var KNALLGØY å være med dem igjen! Jeg var masse med de da Stina på stallen i Haugesund.
De var kjempeglade for å se meg igjen. Naturlig nok!

Og som nevnt så har det vært dugnad i stallen på Bjelland der Stina står. Det var skikkelig DOMT! Jeg trodde jo at jeg skulle få leke med Betsy hele ettermiddagen, men neeeida... Siden menneskene skulle holde på med maling, så fikk jeg ikke gå løs. Mamma var redd jeg skulle få maling i pelsen min. Je,je... Siden var så fornærmet på Mamma, så la jeg meg rett i sanden for å bli skitten da Mamma slapp meg ut igjen. Betsy hjalp til med å knø meg godt nedi.
Og så må jeg jo ikke glemme å fortelle at vi har hatt besøk av Nora! Jeg tror Nora er like glad i meg som familien min er. Hun er venninne med Mari-Lene, og var her på overnatting.

Ingen kommentarer: