lørdag 5. april 2008

Nesten vår

I dag har det vært NYDELIG vær, og vi har virkelig fått føle at våren er like rundt hjørnet. Vi var en liten formiddagstur på besøk hos Foxy og Paul. Der var også Santo, Liti, og Lille Fox på besøk. De hadde reist helt fra Odda, og vært i Førde hos Anja i en uke. Matmoren deres er mammaen til Anja.

Jeg lekte først litt med Lille-Fox, men så måtte hun hele tiden være sjef, så da bare overså jeg henne.

Lille-Fox på armen til Anja.

I dag har jeg lekt "gardabikkje" og kjørt traktor. Hi,hi...

Her har jeg hoppet opp i fanget til Matomor til Santo, Liti og Lille-Fox. Jeg trives jo overalt hvor det er litt kos å få.

Liti gjør seg til foran kamera. Hihi...

Bølle-Paul har vokst seg stor og fin nå.

Av og til er Mamma bare SUPERTEIT! Tenk å plassere meg langt oppå en rutsjebane da! Jeg hadde valget mellom å klatre ned stigen, eller gå/renne ned. Jeg fant ut at det er bedre å LØPE gjennom det sure eplet, enn å krype gjennom det. Tjo heiiiii!

Sannsynligvis det verste bildet som noen gang er blitt tatt av meg! Tro det eller ei, men jeg LIKER faktisk Santo, selv om det ikke ser slik ut her. Hehe...

Kom igjen, Santo! LEK med meg dah!!!

*flørte, flørte*

Wheeeeeee! NÅ har vi det gøy, Santo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

For noen herlige bilder!! Disse hundene lever skikkelig gode liv ser det ut til ;)
Hilsen Siwi og Belgerne

Anonym sa...

Knallstilige bilder ja! Prada er jo bare DEN go`jenta :) Og så herlig det er å nyte våren når den først er her!

Helga-Mari og Amigo

Anonym sa...

www.nakenhund.com
Hei. Tenkte jeg ville invitere deg til nakenhund.com.
Vi har allerede meksikanske, kinesiske nakenhunder og Amerikanske hårløse terrier. + opp til flere med pels også. Håper du vil også melde deg inn og bli med på våre konkurranser og hjelpe oss med å bli klokere på våre hunder med og uten pels.
Mvh Linn og Mico fra www.web-linn.com