tirsdag 22. januar 2008

Simply the best!


Jeg har nå avsluttet karriæren som valp, og gått over til juniorklasse på utstilling. I helgen var jeg, Suz og Bowie med Mamma og Onkel Stian til Sandefjord på utstilling.
Vi hadde en kjempefin helg!
Bodde hos Morten og Anita, som bor i et koselig hus 10 minutter fra utstillingshallen. Der bor de sammen med to glade, gærne afghanere!

På utstillingen ble jeg selvsagt børstet til jeg skinte! Jeg hadde badet kvelden før, så pelsen min var silkemyk!
Vi var 5 juniortisper, og JEG vant! Dommeren likte meg best av alle, så jeg fikk første plass og HP (Hederspris)
Jeg var veldig, veldig stolt! Mamma var også kjempestolt av meg!

2 kommentarer:

Espen sa...

Sef gikk det så bra! hun er jo en real *LEKKERBISKEN*! Knis.......

Anonym sa...

Hei Anja!
Sååååå flinke dere er!!
*Danse rundt av glede*

Og så kjekt å se nye bilder av ho. FOR en skjønnhet! Matcher mamman sin vettu *fnis*

Stor klem til dere begge :))