onsdag 30. januar 2008

Får jeg presentere: LILLEGUTT!


Jeg har fått en venn!
Mamma synes det er viktig at jeg har noen å leke med om dagene nå som Caress har forlatt oss. Jeg er selvsagt enig, selv om INGEN noensinne kan erstatte Sesså mi!
Anyhuuuu... I går traff jeg Lillegutt for første gang. Han er snart 2 år, og er fra Karmøy. Mamma hadde avtalt med Eli Ann (Mammaen hans) at dersom vi likte hverandre, så skulle Lillegutt få være med oss hjem og bo her en stund.
Vi fant tonen med en gang, og løp og lekte på en fotballbane.
Han var kjempemorsom, og han er like rask som meg!
Vi skal nok få det KJEMPEGØY fremover! Om kvelden gikk Mari-Lene tur med oss, og jeg viste Lillegutt alle de beste tisse-stedene på feltet. Han ble nok veldig imponert over at en JENTE hadde peiling på hvilke stolper som er viktigst å tisse på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi... :) Blei nok ein del tissing då, ja :D

Eli Ann

Anonym sa...

Så gøy med enda en kineser:D:D
Er det bare midlertidlig, eller er det mulig at han kommer til å bo permanent?

Klem fra Trine og Zhenira

Anja sa...

Han er nok bare på besøk. Men omdet blir en uke, en mnd, eller et år...Det vet vi ikke enda. Hehe...