søndag 27. januar 2008

Livet går videre

Enten jeg vil, eller ei, så går livet videre... Mamma er litt opptatt av at vi skal fortsette å ha det gøy selv om "Sesså" har forlatt oss.
Så i dag ble vi med Anja, Paul og Foxy på tur i Vangen. Været var nydelig, ikke ofte det er sol OG vindstille samtidig her.
Jeg hadde sikkert storkost meg på den turen hvis vi hadde fått løpe løs, men neida... På med bånd. Vangen er et veldig populært turområde i Haugesund, så det myldret med folk over alt. Stor, små, voksne, gamle...

Det var både måker, ender, svaner, og gjess der. Mamma sier at gjess er onde. De spiser mennesker. Jeg tror hun er litt redd dem.
Jeg var selvsagt ikke redd i det hele tatt. Mamma er pingle!
Her kommer noen bilder fra turen:

Kjærestepaaaar! Ædda bædda!

En gjeng topptrente kampgjess. (iflg Mamma)

Foxy kikker på fuglene og fantaserer om jakt...

Måkeskrik...


En vidunderlig vakker skapning! Hi,hi,hi...
Meg og Paul som IKKE herjer for en gangs skyld. ;-)

Gjett hvem som har lyst til å stupe uti og jakte på fugl? He,he...

Meg og Paul igjen.

Vakre, vakre fugl!


Foxy og Paul badet og syntes det var kjempkult!

Jeg syntes ikke det var fullt SÅ kult... Kaldt, og vått! ÆSJ!

Fotosession i skogen.

Ingen kommentarer: