søndag 23. august 2009

Ingen valper, ingen Patella!

Jeg bare må dele en liten gladnyhet med dere, eller faktisk TO!

For en stund siden hadde jeg løpetid, og en dag var jeg hos Mormor på besøk, og da ruslet jeg meg en tur på egenhånd. Mamma var litt bekymret for at jeg skulle ha drevet på med "uanstendige aktiviteter", så vi måtte til veterinæren for å sjekke om jeg hadde små blandingsvalper i magen min.

Så sist fredadg dro vi opp til veterinæren, for å få tatt en ultralyd av magen min. Det gjorde ikke vondt, og mamma sa at jeg var kjempeflink jente.
Resultat: INGEN VALPER! Hurra!

I samme slengen så spurte Mamma om han kunne sjekke meg for Patella Luksasjon. Veterinæren sjekket meg nøye, og konkluderte med at det ikke fantes usikkerhet i det hele tatt.
Resultat: Patella fri!

Ingen kommentarer: